۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

چهارشنبه 3 تیر


- اطلاعیه مهم , فوری : شروع راهپیمایی حامیان موسوی و کروبی فردا پنجشنبه 4 تیر ماه ساعت 4:30 از چهار راه ولی عصر به سمت میدان انقلاب خواهد بود.

- اعتراضات دلیرانه مردم تهران در میدان بهارستان چهارشنبه سوم تیر :
بنا بر گزارش‌های رسیده به زمانه، میدان بهارستان تهران امروز از ساعت ۴ بعد از ظهر شاهد تجمع معترضان به نتایج انتخابات و سرکوب آن‌ها از سوی نیروهای نظامی و انتظامی بوده‌است. مجموعه فعالان حقوق بشر، تا این لحظه از «تیر خوردن یک دختر ۱۹ ساله» در میدان بهارستان خبر می‌دهد. به گفته این منبع،‌ نیورهای مسلح برای متفرق کردن معترضان به استفاده از گاز اشک‌آور، تیراندازی هوایی و سپس مستقیم روی آورده‌اند. تارنمای خبری این مجموعه می‌نویسد: «علاوه بر ده‌ها بازداشت و زخمی شده، بنابر مستندات دریافتی مجموعه، تا کنون یک دختر حدود ۱۹ ساله از ناحیه گلو مورد اصابت گلوله نیروهای شبه نظامی و لباس شخصی قرار گرفته‌است و تیراندازی هوایی و مستقیم کماکان در این منطقه ادامه دارد.» این سایت خبری ادامه می‌دهد: «گزارش شده‌است نیروهای نظامی علی‌رغم زخمی شدن این شهروند جوان، اجازه کمک‌رسانی به این زخمی را نداده‌اند و سرانجام با وقفه طولانی بوسیله ماشین‌های نظامی این فرد به محل نامشخصی منتقل شده‌است.»

- آقای کروبی روز سه شنبه ۲ تیر (۲۳ ژوئن) در جمع اعضای تحریریه روزنامه اعتماد ملی گفت: "من نتیجه این انتخابات را قبول ندارم و دولت برآمده از آن را مشروع نمی دانم" .

- بانگ الله اکبر هر شب رساتر از شب قبل/ چهارشنبه 3 تیر .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر